English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

.

ΟΙ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ! ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΔΗΛΩΣΑΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ SERIAL KILLERS ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ

www.tips-fb.com
bergowitz

David Berkowitz, “the son of Sam”

«Όταν ο μπαμπάς Sam μεθάει γίνεται κακότροπος. Χτυπάει την οικογένειά του. Κάποιες φορές με δένει στο πίσω μέρος του σπιτιού. Άλλες φορές με κλειδώνει στο γκαράζ. Ο Sam γουστάρει να πίνει αίμα.»
 
«Είμαι βαθύτατα πληγωμένος που με αποκαλείτε μισογύνη. Δεν είμαι. Αλλά είμαι ένα τέρας. Είμαι ο γιος του Sam. Είμαι λιγάκι παλιόπαιδο.»

«Δε θα με αφήσει να σταματήσω να σκοτώνω μέχρι να χορτάσει αίμα.» (Αναφερόμενος στο «δαιμονισμένο» σκύλο του γείτονά του.)

«Καλησπέρα απ’ το περιθώριο της Νέας Υόρκης, που είναι γεμάτο κοπριά σκύλου, εμμετό, χαλασμένο κρασί, ούρα και αίμα. Καλησπέρα απ’ τους υπονόμους της Νέας Υόρκης, που καταπίνουν όλες αυτές τις λιχουδιές όταν αδειάζουν οι δρόμοι από τα απορριματοφόρα.»

Carroll_Cole Eddie Cole

«Είχα σηκωθεί απ’ το κρεβάτι και έφτιαχνα καφέ στην κουζίνα. Προφανώς, είχα μαγειρέψει κάτι το προηγούμενο βράδυ. Υπήρχε κρέας στο τηγάνι. Μου φάνηκε ανθρώπινο κρέας. Πήγα στο μπάνιο και την είδα στη μπανιέρα μου, ένα μέρος απ’ τα οπίσθιά της έλλειπε. Τα πόδια της είχαν χαθεί, το χέρι, το μπράτσο. Τα βρήκα στο ψυγείο μου.»











 Albert de Salvo

«Δεν ήταν όσο ζοφερό και τρομερό ακούγεται. Διασκέδασα πολύ… Το να σκοτώνεις κάποιον είναι στ’ αλήθεια μια αστεία εμπειρία.»

«Η ελκυστικότητά μου δεν είχε καμία σχέση μ’ αυτό… Όταν έρχεται αυτή η ώρα, είναι κάτι πολύ επείγον. Όταν το νιώθω, αντί να πάω στη δουλειά, λέω στο αφεντικό μια δικαιολογία. Μπαίνω στο αυτοκίνητό μου, αρχίζω να οδηγώ και έτσι χτίζω αυτήν την εικόνα, και γι΄αυτό με πιάνω να μη γνωρίζω που βρίσκομαι.»

«Εγώ; Δε θα έκανα ποτέ κακό στα τσουλιά. Αγαπώ τα τσουλιά.»





Dennis-Nilsen
 Dennis Nilsen

«Ευχόμουν να μπορούσα να σταματήσω, αλλά δεν ήταν δυνατόν. Δε με συγκινούσε τίποτα άλλο, τίποτα άλλο δε με έκανε χαρούμενο.»

«Προκάλεσα όνειρα που προκάλεσαν θάνατο. Ιδού το έγκλημά μου.»











Edmund-Kemper Edmund Kemper

Δημιοσιογράφος στον EdKemper: «Τι σας έρχεται στο μυαλό όταν βλέπετε ένα όμορφο κορίτσι στο δρόμο;» Ed Kemper: «Η μια πλευρά μου λέει: Πω πω! Τι γοητευτική γκόμενα, θα ήθελα να της μιλήσω, να βγούμε ραντεβού!» «Η άλλη πλευρά μου λέει: Αναρωτιέμαι, πως θα φαινόταν το κεφάλι της σε έναν πάσαλο;»

«Γιατί έθαβε τα κεφάλια των θυμάτων του στην αυλή του με κλίση προς το δωμάτιο της μητέρας του: «Πάντα ήθελε οι άνθρωποι να σηκώνουν το βλέμμα τους προς αυτήν, να τη σέβονται.» «Αυτό μου φάνηκε αρμόζον», είπε αργότερα στους αστυνομικούς, «τόσο όσο θα ούρλιαζε και θα σκύλιαζε και θα μου φώναζε για τόσα μα τόσα χρόνια.» Ο Edmund Kemper, αφού βίασε το αποκεφαλισμένο πτώμα της μητέρας του, ξερίζωσε το λάρυγγά της και τον σφήνωσε στα γεμάτα σκουπίδια του. Όταν αργότερα άνοιξε τα σκουπίδια, κατατρόμαξε αφού ο λάρρυγας της μητέρας του πετάχτηκε στο πρόσωπό του.
«Ακόμα και όταν πέθανε, δεν έπαψε να με γαμάει… και δεν μπορούσα να της πω και να σκάσει!»

«Απ’ ότι θυμάμαι υπήρχε πραγματικά ένα σεξουαλικό ρίγος… ακούς αυτόν το μικρό ήχο και, ξεριζώνεις το κεφάλι κρατώντας το στον αέρα απ’ τα μαλλιά. Αρπάζεις ξαφνικά το κεφάλι. Και το σώμα μένει ακόμα εκεί. Αυτό το τελευταίο ήταν που με αφίππευε…»

Jeffrey Dahmer

«Η καταστροφική λαγνεία μου ήταν να αισθανθώ τα κορμιά τους. Τα έβλεπα σαν αντικείμενα, σαν ξένους… Μου είναι δύσκολο να πιστέψω πως ένας άνθρωπος μπόρεσε να κάνει ό,τι έχω κάνει…»

«Δεν μπόρεσα να βρω οποιοδήποτε νόημα στη ζωή μου όταν ήμουν εκεί έξω. Είμαι πραγματικά σίγουρος ότι δεν πρόκειτα να το βρω. Αυτό είναι το σπουδαίο φινάλε μιας άθλια ξοδεμένης ζωής και το αποτέλεσμα είναι συντιπτικά καταθλιπτικό… Είναι μια άρρωστη, αξιολύπητη, δυστυχής ιστορία ζωής, και αυτό είναι όλο. Δεν έχω ιδέα για το πως αυτό θα μπορούσε να σας βοηθήσει.»

«Δεν ξέρω καν αν έχω την ικανότητα για φυσιολογικά συναισθήματα ή όχι, γιατί έχω πολλή καιρό να κλάψω. Τα καταπνίγεις για τόσο καιρό που ίσως πια τα ‘χεις χάσει, τουλάχιστον εν μέρη. Δεν ξέρω.»

«Είχα παρασυρθεί τελείως από την ίδια μου την καταπιεστική παρόρμηση. Δεν ξέρω πως αλλιώς να το θέσω. Δε με ευχαριστούσε πλήρως, και έτσι σκέφτηκα πως κάτι άλλο θα το έκανε. Ίσως αυτό με ευχαριστήσει ολικά. Τα νούμερα λοιπόν άρχισαν ολοένα να αυξάνονται και τελικά βγήκα εκτός ελέγχου, όπως βλέπετε.»

«Ναι, μετανιώνω, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν η μετάνοια είναι όσο βαθιά θα ‘πρεπε να είναι. Ανέκαθεν αναρωτιόμουν γιατί δε νιώθω περισσότερο μετανιωμένος.»

John Wayne Gacy

«Σας έχω νέα. Αν το νομικό τεστ παραφροσύνης – αν ο Jeffrey Dahmer δεν βγει θετικός στο τεστ παραφροσύνης, ο Θεός να βοηθήσει αυτόν που θα βγει. Το εννοώ – πρέπει κάτι να συμβαίνει. Αν ο Jeffrey Dahmer δεν βγει θετικός σ’ αυτό το τεστ, δε θα βγει κανένας.»

«Ένας κλόουν μπορεί να τη σκαπουλάρει με ένα φόνο.»

«Δε θα έπρεπε ποτέ να κατηγορηθώ για οτιδήποτε πιο σημαντικό απ’ τη συντήρηση ενός παράνομου νεκροταφείου.»

Henry Lee Lucas

«Η δολοφονία έγινε για μένα το ίδιο πράγμα με το σεξ.»

«Το σεξ είναι μια απ’ τις ταπεινώσεις μου. Κάνω σεξ όπως μπορώ. Αν χρειαστεί να αναγκάσω κάποιον γι’ αυτό, το κάνω… Τον βιάζω. Το έχω κάνει. Έχω σκοτώσει ζώα για να κάνω σεξ μαζί τους, και έχω κάνει σεξ και με ζωντανά.»

«Της έβγαλα το σουτιέν και την κυλότα και έκανα σεξ μαζί της. Είναι ένα απ’ τα πράγματα που υποθέτω υπήρξε μέρος της ζωής μου – η σεξουαλική επαφή με τους νεκρούς.»

«Το να σκοτώσω κάποιον ήταν σαν να περπατάω έξω στο δρόμο. Αν ήθελα ένα θύμα, απλά πήγαινα και έπαιρνα ένα.»

«Δε θυμάμαι να σκότωσα τη μαμά, θυμάμαι απλά πως τη χτύπησα, αλλά λένε πως το έκανα, οπότε θα πορευτώ μ’ αυτό.»


Edward Gein

Όταν ρωτήθηκε αν φορούσε τις μάσκες από ανθρώπινο δέρμα που έφτιαχνε για παρατεταμένο χρονικό διάστημα: «Όχι και για πολύ, είχα κι άλλα πράγματα να κάνω.»
Andrei Romanovich Chikatilo, “the butcher of Rostov

«Ό,τι έκανα δεν ήταν για σεξουαλική ικανοποίηση. Μάλλον μου έφερνε κάποιου είδους διανοητική γαλήνη. Είμαι ένα σφάλμα της φύσης, ένα παλαβό κτήνος.»








Peter Kurten

«Όταν το κεφάλι μου κοπεί, θα μπορώ ακόμα να ακούσω τουλάχιστον για λίγο, τον ήχο του αίματος καθώς θα αναβλύζει απ’ το λαιμό μου; Αυτό θα ήταν η ύψιστη ευχαρίστηση για μένα.»

«Δε μετανιώνω. Και όσον αφορά το αν η θύμηση των κατορθωμάτων μου μου προκαλεί ντροπη, θα σας απαντήσω. Σκεπτόμενος όσα έγιναν λεπτομερώς, δε νιώθω καθόλου δυσάρεστα. Θα έλεγα ότι το απόλαυσα.»

«Το αίμα μου και το αίμα των θυμάτων μου θα είναι η κορόνα των βασανιστηρίων μου. Πρέπει να υπάρχει ένα ανώτερο ον που έδωσε τον πρώτο σπυνθήρα στη ζωή. Αυτό το ον θα θεωρούσε τις πράξεις μου καλές, αφού εκδικούμουν την αδικία. Οι τιμωρίες που έχω υποφέρει αφάνισαν κάθε μου ανθρώπινο συναίσθημα. Να γιατί δε μετανιώνω για τίποτα.»


 Peter Sutcliffe

«Της μίλησα ζητώντας συγγνώμη για ό,τι είχα κάνει. Ήταν η πρώτη φορά που απολογήθηκα σε κάποιον που είχα σκοτώσει.»









Nathan Leopold

«Το να σκεφτώ αν θα διαπράξω ένα φόνο η όχι, πρακτικά είναι το ίδιο με το να αναρωτηθώ αν μια πίτα ως δείπνο θα μου χάριζε ευχαρίστηση ή όχι.»


Gary Alan Walker

«Με συγχωρείτε που σκότωσα πέντε ανθρώπους. Εντάξει τώρα;»









Rudolf Pleil

«Κάθε άνθρωπος έχει ένα πάθος. Άλλοι έχουν το ουίστ, εγώ προτιμώ να σκοτώνω.»
















Joel Rifkin

«Κατά πάσα πιθανότητα θα καταδικαστώ, όμως δε θα φύγω ως τέρας αλλά ως τραγωδία.»





Henri Blot, the Necrophile

«Καθένας έχει τα γούστα του, εγώ τέρπομαι με τα πτώματα.»
Richard Ramirez, “the Night Stalker

«Λατρέυω να σκοτώνω ανθρώπους. Γουστάρω να τους βλέπω να πεθαίνουν. Θα τους πυροβολούσα στο κεφάλι και θα κουνιόντουσαν πέρα δώθε και θα θα στιφογύριζαν εδώ και κει, και μετά τέλος. Ή θα τους διαμέλιζα με ένα μαχαίρι και θα έβλεπα τα πρόσωπά τους να γίνονται πραγματικά λευκά. Λατρεύω όλο αυτό το αίμα.»

«Ακόμα και οι ψυχοπαθείς έχουν αισθήματα. Ίσως πάλι όχι.»

«Οι κατα συρροή δολοφόνοι κάνουν, σε μικρότερο βαθμό, ότι κάνουν οι κυβερνήσεις σε μεγάλο. Είναι προιόντα των καιρών μας, κι αυτοί οι καιροί είναι αιμοδιψείς.»

«Παράτησα την αγάπη και την ευτυχία πριν πολύ καιρό.»



 Ted Bundy


«Δε νιώθω ένοχος για τίποτα. Λυπάμαι τους ανθρώπους που νιώθουν ένοχοι.»

«Είμαι ο σκληρότερος καριόλης που έχετε δει ποτέ. Δε δίνω μία γι’ αυτούς τους ανθρώπους.»

«Η προσωπική σταθερότητα είναι μια απ’ τις μικρές αλλά πραγματικά απαραίτητες πολυτέλειες της ζωής.»

«Η σεξουαλική πράξη – στην ευρύτερη διάσταση των πραγμάτων – ήταν ένας υποχρεωτικός χειρισμός, όχι αυτή καθαυτή, καταλαβαίνετε τι εννοώ, η σεξουαλική πράξη δεν ήταν η, η… η κύρια πηγή ικανοποίησης.»

«Εμείς οι κατα συρροή δολοφόνοι είμαστε τα παιδιά σας, οι σύζυγοί σας, είμαστε παντού. Και θα υπάρξουν πιο πολλά νεκρά παιδιά, αύριο-μεθαύριο.»

«Νιώθεις τον ύστατο χτύπο να αφήνει το κορμί τους. Κοιτάς στα μάτια τους. Ο άνθρωπος που είναι σ’ αυτή τη θέση είναι Θεός!»

«Έχω αποφράξει το παρελθόν. Δε θα αντάλλαζα αυτό που είμαι, ή αυτά που έχω κάνει – ή τους ανθρώπους που έχω γνωρίσει – με τίποτα. Οπότε, το σκέφτομαι. Και ώρες-ώρες είναι ένα γλυκό ταξίδι το να ξαπλώνω και να θυμάμαι…»


Charles Manson

«Ιδού ένας άντρας που ευθύνεται για τη δολοφονία εκκατοντάδων χιλιάδων στο Βιετνάμ και με κατηγορεί για οχτώ φόνους.» (Αναφερόμενος στον ισχυρισμό του Ριτσαρτ Νίξον ότι είναι ένοχος)

«Οτιδήποτε βλέπετε σε μένα είναι μέσα σας. Αν θέλετε να δείτε ένα θηριώδη δολοφόνο, να ποιόν θα δείτε, καταλαβαίνετε; Αν με δείτε σαν αδερφό, να τι θα είμαι. Όλα εξαρτόνται απ’ το πόση αγάπη τρέφετε. Είμαι εσείς, και όταν το παραδεχτείτε θα είστε ελεύθεροι. Είμαι μόνο ένας καθρέφτης.»

«Νιώθεις ένοχος; Είσαι τρελός; Εεεμ, νιώθεις σαν wolf kabob Roth vantage; Gefrannis booj pooch boo jujube; bear-ramage. Jigiji geeji geeja geeble google. Do you begep flagaggle vaggle veditch-waggle bagga;»

«Αυτά τα παιδιά που έρχονται οπλισμένα προς εσάς είναι τα παιδιά σας. Εσείς τα διδάξατε όσα γνωρίζουν γι’ αυτόν τον κόσμο. Δεν τα δίδαξα εγώ, εσείς το κάνατε. Εγώ απλά προσπάθησα να τα βοηθήσω να σταθούν στα πόδια τους όταν ήταν υπερβολικά αδύναμα.»

«Περιμένετε να με λυγίσετε; Αδύνατον! Με κομμτιάσατε χρόνια πριν. Με σκοτώσατε χρόνια πριν…»

«Ένα μωρό γεννιέται στον κόσμο σε κατάσταση τρόμου. Πλήρης παράνοια και ενημέρωση. Βλέπει τον κόσμο με μάτια που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ακόμη. Όσο μεγαλώνει, οι γονείς του του παρέχουν αφειδώς τόσα πράγματα. Του μιλούν ενώ θα έπρεπε να αφήσουν αυτό να τους μιλά. Αφήστε να παιδιά να σας οδηγήσουν.»

«Είμαι ο πάπας. Είμαι δέκα φορές ο πάπας. Είμαι εξήντα φορές ο πάπας. Αλλά είμαι ο πάπας στους λόφους και τα βουνά.»

«Καταφρονείστε με και θα δείτε έναν τρελό.Σεβαστείτε με και θα δείτε ένα Θεό.Κοιτάξτε με στα μάτια και θα δείτε τον εαυτό σας.»

«Δεν είμαστε πια στη χώρα των θαυμάτων, Αλίκη.»

«Μετάνοια για τί; Έχετε κάνει τα πάντα σε μένα. Αυτό δε μου δίνει το ίδιο δικαίωμα;»


Carl Panzram

«Φυσικά τώρα αγαπώ πολύ το Χριστό. Ναι, τον αγαπώ τόσο καταραμένα πολύ που θα ήθελα να τον σταυρώσω ξανά και ξανά!»

«Θέλω να με κρεμάσουν και δε θέλω καμία παρέμβαση απο σας, από τη βρομερή σας φάρα. Ξέρω πολλά για τον κόσμο και το ανθρώπινο χαρακτηριστικό του κακού και δεν υποκρίνομαι. Είμαι περήφανος που σκότωσα μερικούς και μετανιώνω που δε σκότωσα περισσότερους!»

«Δεν έχω καμία διάθεση να αναμορφωθώ. Η μόνη μου επιθυμία είναι να αναμορφώσω τους ανθρώπους που προσπαθούν να με αναμορφώσουν, και πιστεύω πως ο μόνος τρόπος να αναμορφώσεις τους ανθρώπους είναι να τους σκοτώσεις. Το σύνθημά μου έιναι: Ληστέψτε τους, βιάστε τους και σκοτώστε τους όλους.»

«Προτιμώ να πεθάνω με αυτόν τον τρόπο, και αν έχω ψυχή να καεί στην κόλαση για εκκατομύρρια χρόνια. Εξακολουθώ να προτιμώ αυτό από έναν παρατεταμένο, αγωνιώδη θάνατο σε κάποιο μπουντούμι ή σε ένα προστατευμένο κελλί κάποιου τρελοκομείου… Το μόνο ευχαριστώ που θα πάρετε από μένα εσείς ή το είδος σας για τις προσπάθειες σας είναι η ευχή μου να είχατε όλοι ένα λαιμό, και να είχα τα χέρια μου πάνω του…» (Απάντηση στους οργανισμούς ανθρωπίνων δικαιωμάτων που προσπαθούσαν να τον απαλλάξουν απ΄ τις κατηγορίες του.)

«Δεν πιστεύω στον άνθρωπο, το Θεό ή το Διάβολο. Μισώ όλη τη γαμημένη ανθρώπινη φυλή, συμπεριλαμβανομένου εμένα… Καταδίωξα τους αδύναμους, τους άκακους και τους ανυποψίαστους. Ιδού το μάθημα που μου έμαθαν οι άλλοι: Η ισχύς φτιάχνει το δίκαιο.»


Albert Fish

«Είχα πάντα την επιθυμία να προκαλώ τον πόνο στους άλλους και να έχω κάποιους να με χτυπούν. Ανέκαθεν απολάμβανα οτιδήποτε πονούσε. Η επιθυμία να προκαλώ πόνο, είναι ό,τι πιο υπέρτατο υπάρχει για μένα.»

«Δεν έχω κάποια ιδιαίτερη επιθυμία να ζήσω. Δεν έχω κάποια ιδιαίτερη επιθυμία να σκοτωθώ. Είναι κάτι αδιάφορο για μένα όλο αυτό. Δε νομίζω πως είμαι τελείως υγιής.»

«Μαστίγωσα τη γυμνή του πλάτη μέχρι το αίμα να τρέξει απ’ τα πόδια του. Του έκοψα τα αυτιά, τη μύτη, έσκισα το στόμα του απ΄το ένα αυτί ως το άλλο. Του έβγαλα τα μάτια με τον αντίχειρα. Μετά ήταν νεκρός. Έχωσα το μαχαίρι στην κοιλιά του, κόλλησα το στόμα μου στο κορμί του και ήπια το αίμα του.» (Αναφερόμενος στο μικρό Billy Gaffney.)

«Αρχικά την έγδυσα. Αχ, πως κλωτσούσε – δάγκωνε και έγδερνε. Την έπνιξα και την έκοψα σε μικρά κομμάτια ώστε να πάρω το κρέας στο δωμάτιο μου, να το μαγειρέψω και να το φάω. Πόσο γλυκός και απαλός ήταν ο μικρός της πισινός ψημένος στο φούρνο. Μου πήρε εννέα μέρες να φάω ολόκληρο το σώμα της. Δεν τη γάμησα παρόλο που μπορούσα, αν ήθελα. Πέθανε παρθένα. Τι κρίμα. Πολλά φιλάκια, Albert Fish.» (Γράμμα στη μητέρα της άτυχης Grace Βudd.)


Υ.Γ. Οι παραπάνω φράσεις των πρωταγωνιστών των πιο βάναυσων εγκλημάτων, αντλήθηκαν από συνεντεύξεις των ιδίων και από ιστότοπους που συλλέγουν παρόμοιο υλικό.